A tartalomgyárunk vagyis a storytelling

Home  |  Blog   |  Tartalomgyártás   |  A tartalomgyárunk vagyis a storytelling

A tartalomgyárunk vagyis a storytelling

Mi is a Tartalomgyártás?

A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon el, és közben építse a márka imázsát.

Tartalom nélkül nincs marketing!

 Content icons 01

 

Miért fontos a tartalomgyártás?

A mai digitális világban rengeteg a megjelenési lehetőség. A megjelenéshez azonban tartalom is kell, mert ha nincs, az olyan mintha nem is lennénk jelen a célcsoport előtt. Minden platformon a sajátos viselkedési és formai követelményekhez igazodó, kis történetek segítségével lehet folyamatos kapcsolatot tartani a potenciális vevőkkel.

Az autentikus megjelenésbe csomagolt releváns mondandó segíti a legjobban, hogy érdekes sztorikon keresztül rögzüljön az üzenet.

Content icons 02

 

Hogyan gyártunk tartalmat?

Csapatunk komplex stratégiát, ezen belül pedig platformspecifikus tartalmakat készít a márkád számára, mindezt úgy, hogy az érzelmeket, impulzusokat és az információkat olyan történetekké alakítjuk, amelyekkel valódi kapcsolatot létesítünk az emberekkel.

Segítünk a célcsoportod feltérképezésében, hogy a tartalom jól fókuszálható legyen és igazi értékkel szolgáljon a fogyasztók számára. Ezután storykat készítünk, apró történeteket, amelyek poszt, rövid cikk, vagy videó formájában jelennek meg. Ezeket megszerkesztjük, és életre keltjük a közösségi térben. A vevők reakciója alapján mindig tovább gondoljuk, így alakul ki az állandó párbeszéd a közönséggel. Követhető tartalom-mátrixban gondolkodunk, hisz minden márkához önmagában illő, egyedi tartalomstruktúrát hozunk létre.

Content icons 03

 

Milyen tartalmakat gyártunk? 

Az ötlettől a kivitelezésig, olyan sztorikat, amelyek párbeszéddel töltik ki a fogyasztó és a márka közti teret.

A márkát olyan egyedi tartalommal látjuk el, amely kitűnik a tömegből, legyen szó közösségi média posztokról, képekről, videókról, grafikákról, egyszerű szöveges tartalmakról, vagy akár ezek kombinációjáról.

Content icons 04

 

Közösségi média tartalmak

A Facebookhoz és az Instagramhoz mindenki ért, azonban már mindenki megtapasztalta azt is, hogy nem elég jelen lenni rögtönzött tartalommal. Az egyedi posztok gyártása, az oldalak napi gondozása, a rajongókkal való kapcsolattartás időigényes, az állandó változások nyomon követése pedig kapacitást és szakértelmet igényel.

Nekünk a stratégiához illeszkedő, napi tartalom előállítása a specialitásunk. Legyen szó képes posztról, animált gif-ről, vagy rövid, receptes videóról, mindegyiket platformspecifikusan készítjük, és az ügyfélre szabott, egyedi tartalom-mátrixban helyezzük el.

Az tartalmaink interaktív módon vonják be a fogyasztókat, így azok magukénak érzik a márkát, alakul a közösség, és közvetlen, párbeszédet generáló kommunikáció jön létre. Mindez különösen jellemző a játékokhoz köthető aktivitásokra, amelyek segítségével az organikus elérések gyakran két-háromszorosan is meghaladják az oldal rajongóinak a számát.

Content references - fb3

 

Cikkek, PR cikkek, Blogok

A szórakoztatás mellett fontos a szakértelem is, hogy a márkád valóban hiteles legyen. A jól megírt szöveges tartalmak amellett, hogy hosszabb időre lekötik az embereket, valódi tudásról tesznek tanúbizonyságot, így megbízhatóságot és hitelességet kölcsönöznek a márkának.

Csapatunk által gyártott szöveges tartalmak írásba foglalják a márka értékét, hasznos információkkal szolgálnak a célcsoport számára és könnyen érthetően, indirekt módon közvetítik az üzeneted weboldali cikkekben, hírlevelekben, blogon, vagy akar nyomtatásban megjelenő tartalomként.

Content references - Articles

 

Fotózás

Ha már unod a stock fotókat és a rajongók szemében is egyedi képekkel szeretnél kitűnni, akkor üdvözlünk a professzionális fotózás világában! Ételfotó, eneteriőr, arcok, épületek, termékpaletta, légifelvételek, részletek, hangulatfotók… mind ez social plaformokra optimalizálva. Egy-egy kép, vagy teljes sorozat, mi mindig tudjuk, hogy hova kerüljön a fókusz.

Content references - foto

 

Videók

Ha egy kép többet mond ezer szónál, akkor egy videó millióval is felér. A mai információ áradatban talán a videó a legalkalmasabb eszköz arra, hogy segítségével egyszerűen, másodpercek alatt adjuk át a márka üzenetét. Könnyen megérthető, érzéseket közvetítő, gyakran automatán induló formátum, manapság gyorsan terjed, ezért már alapmegjelenés a közöségi médiában is.

Csapatunk a szinopszistól, a forgatáson át az utómunkáig mindenben rendelkezésre áll. Házon belül készítünk szakértő videókat, tippeket, websorozatot, imázs filmeket vagy akár rövid szórakoztató közösségi tartalmakat, mind 4K kamerával, drónnal és rengeteg lelkesedéssel.

 

Microsite-ok

Önálló, egyoldalas weboldalak, amelyek kapcsolódnak egy adott kampányhoz, termékcsoporthoz, idényhez, jótékonysági vagy más ideiglenes akcióhoz, vagy csak egyszerűen hírlevél feliratkozókat gyűjtenek. A microsite a weboldallal ellentétben egy dologra fókuszál. Miközben szórakoztat, tanít, és megosztásokat generál, a márkádra irányítja a figyelmet. Specifikus információkat kínálhatsz a látogatóknak, akiket aktivizálhatsz is ezen a platformon.

A felhasználok egy ilyen felület segítségével új dolgokat fedezhetnek fel a márkával kapcsolatban, mert a konkrét cél elérése mellett, olvashatnak, játszhatnak, videókat nézhetnek, és egyéb hasznos tartalmakat böngészhetnek. Használd ki a lehetőséget, hogy a márkádhoz élményt társíts.

 

Hírlevél

A sok változó platform közt, az email még mindig stabil pontnak számít. Közvetlenül megszólíthatjuk a vevőinket, vagy a szolgáltatásainkra nyitott érdeklődőket. Ajánlatokkal, akciókkal, hírekkel, és edukatív cikkekkel növelhetjük a forgalmat. Bevételi szinten és látogatószámban egyaránt.

 

Weboldalak

A WordPress alapú weboldalak testre szabásától, az írott és a vizuális tartalom előállításáig, egyszerű, átlátható és mobilbarát megjelenések készítését is vállaljuk, amelyek az internet folyamatosan változó világában mindig egy stabil kirakatot képeznek.

Content references - web

 

Infografika

Az emberek imádnak az adatokon csodálkozni, különösen, ha azok látványosan kerülnek bemutatásra. Ezért az infografikák manapság egyre népszerűbbek, hiszen frappáns megoldást kínálnak számok, adatok bemutatására. Könnyen áttekinthetővé, érthetőbbé teszik az üzenetet és ezáltal sokszor nagyobb hatást is érnek el, mint egy-egy szöveges tartalom. Másik előnyük, hogy a közösségi térben könnyen terjeszthetők, megosztásokat generálnak, így a jól összeállított, figyelemfelhívó infografika mindig meggyőző, tudományos hatású és sokkal több időtöltést eredményez más tartalmakkal szemben.

Content references - infografika

 

Magazinok

A magazinok legnagyobb előnye, hogy a gyorsan pörgő és múlandó digitális tartalommal szemben, állandó értéket képvisel. Kifejezetten népszerű azon célcsoport körében, amely még a hagyományos megoldásokhoz ragaszkodik, de az új digitális generációnál is jelenthet üde kivételt a könnyed tartalmak mellett.

Lehet az márka magazin, tematikus újság, alkalmi, vagy időszakos kiadvány, mind hosszan lapozgatható, lehetőséget biztosít egy specifikus nézőpont kialakítására és így elkötelezi az olvasókat. A nyomdafesték illata mellett a tartóság és az átgondolt szakértelem sugárzik belőle, amely kiválóan passzol egy klasszikus, hagyományokat ápoló márkához.

Csapatunk az offline térben is rendelkezik több mint 20 éves magazin előállítási tapasztalattal, így a szöveges tartalmak gyártásától, a fotózásokon át, a kiadványszerkesztésig minden munkafolyamatot rutinosan és magas színvonalon látunk el.

Content references - magazinok

PREV

Lexus billboard

NEXT

A tartalomgyárunk vagyis a storytelling - röviden