Blog

Hírek, referenciák, gondolatok

A Szentkirályi ásványvíz a Dubaiban megrendezett világkongresszuson kapott minőségi elismerést, amelyet ezek után az arculatban is szerettek volna megjeleníteni. Megbízásunkban az akkori trendeket igazítottuk hozzá az elismeréshez, oly módon, hogy valamilyen formában a korábbi design is megjelenjen a mintákon. Az arculatváltást követően

READ MORE

A Lacipecsenye Bistro Budapest egyik legfrekventáltabb helyén, a Szent Péter Bazilika szomszédságában nyitott meg, így egyaránt szolgálta ki a tehetősebb turisták illetve a magyar gasztro-ínyencek igényeit. Habár a magas minőség laza hangulattal párosult, nem volt cél a turista tömegek kiszolgálása. Az étlap

READ MORE

A Mák Bistro nyitásával úttörő szerepet vállalt hazánkban a bisztronómia fogalmának meghonosításában. Az étterem úgy fókuszál a magas szintű gasztronómiára, hogy közben mégis marad laza és hétköznapi. Ez a gondolat újszerű megközelítést hozott megjelenésben, és a designban: krétarajzok a falon, a

READ MORE

Megismerkedni a közösségi média újszerűségével, illetve lépést tartani a Facebook folyamatos változásával komoly kihívás minden piaci szereplő számára. A naprakész informáltság nélkülözhetetlen a közösségi médiában rejlő potenciál maximalizálásának érdekében. A több mint egy millió rajongóval való kommunikáció során szerzett tapasztalatok és

READ MORE

A Toyotánál a promóciós jellegű posztok mellett igyekszünk a márkához kapcsoltan minden jellegű információt megosztani a rajongókkal, legyen szó téligumi cseréről vagy akár a Toyota Racing versenyeredményeiről. "User generated content": Kvíz jellegű poszt: Promóciós jellegű posztok:

READ MORE

A Libri Facebook oldalán egy nagyon aktív közönséget sikerült létrehoznunk, akik valóban érdeklődnek az irodalom iránt, így könnyen tudunk beszélgetéseket kezdeményezni, illetve az irodalmi jellegű nyereményjátékok is nagyon sikeresek. Idézetek, egyedi posztgrafikával: Kommentre épülő nyereményjáték:

READ MORE

A Lexusnal a márka jellegéből fakadóan fontos a design, és a komolyság, azonban időnként itt is színesítjük a palettát könnyedebb jellegű tartalmakkal is. Aktualitásokhoz kapcsolt egyedi posztok: Reklám jellegű poszt: Könnyedebb tartalom:

READ MORE

A használtato.hu Facebook oldalán változatos posztstratégiának köszönhetően egy nagyon jó közösséget hoztunk létre, amely folyamatosan aktív, és szinte bármikor cselekvésre buzdítható. Egyedi borítókép: Kérdés jellegű poszt: Forgalomterelő poszt: Poszt saját hátérrel: "User generated content": Ünnephez kötődő fun content:

READ MORE