Így újult meg a Watt energiaital

Home  |  Blog   |  Design   |  Így újult meg a Watt energiaital

Így újult meg a Watt energiaital

A Watt energiaital nagy múltra visszatekintő szereplő az energiaitalok hazai piacán, azonban az utóbbi években a kevésbé jól kidolgozott marketingkommunikációnak és a versenytársak térnyerésének köszönhetően kissé háttérbe szorult.

A 2018-as év a Watt-nál éppen ezért a megújulás éve, amelyet a 2017-es év vége készített elő. Az elmúlt időszakban a dobozok arculata nem mutatott egységes képet, a polckép tekintetében komoly elmaradások voltak a konkurenciával szemben, így – habár a közönség egy része szerette a régi, jól megszokott doboz dizájnokat – a fogyasztói kutatások alapján a Wattenergy marketing csapata teljes arculati megújulást irányzott elő.

A megbízást a Radex Media Group kapta, melynek első lépése a 2017 decemberében megjelenő, limitált kiadású Watt Frozen Cherry volt, ami elsőként az energiaital-piacon, három különböző csomagolásban került forgalomba, így a boltokban mindenki kiválaszthatta a neki tetszőt.

 

 

Az új dizájn megtervezése során a 3 változat egyaránt elnyerte a megbízók tetszését, és a piackutatás sem hozott döntést, így a 3 változat egyelő arányban került legyártásra, hogy aztán az eladási számok, illetve a fogyasztói visszajelzések alapján legyen kiválasztva az új, alapvetően polygonokból álló arculat.

2018-ban ennek megfelelően újult meg az összes Watt doboz, illetve új ízek is felkerültek a palettára.

 

 

Az új dizájn teljesen egységes képet mutat, és nem csak a dobozokon, hanem a Watt teljes arculatában megjelenik. 2018 tavaszától az új polygon-dizájn található meg a Facebook kommunikációban, a sales anyagokon, a POS anyagokon, a névjegykártyákon, az ajándéktárgyakon és még a cég irodáiban is.

Az új dizájn egységes, ugyanakkor az eltérő színeknek köszönhetően jól megkülönböztethetők az egyes ízek. A hagyományos energiaitalok doboza fehér alapot kapott, míg az új, cukormentes ízek a festés nélküli, letisztult dobozra készült polygon mintázattal vannak ellátva. A dobozok emellett egyedi színnel, W-jellel ellátott nyitófüleket is kaptak, még inkább hangsúlyozva a márka (újra)pozícionálását.

A nemrégiben bevezetett arculat a fogyasztók, illetve a márka munkatársai körében is nagy sikert aratott, illetve a diverzifikációs lehetőségeknek helyet biztosít a jövőben megjelenő új ízeknek, és limitált kiadásoknak is.

 

 

Pineberry & Guava

Watermelon & Gooseberry

Mango & Rhubarb

Classic

Banana & Kiwi

Apple & Pear

PREV

3 új dizájnnal jött ki a Watt limitált kiadása

NEXT

48 feletti nőknek szóló online magazint indítottunk