Kreatív fotózáson a Lexus új modellje

Home  |  Blog   |  Kreatív fotózáson a Lexus új modellje

Kreatív fotózáson a Lexus új modellje

A Lexus megbízásából fotóztuk a luxus autómárka legújabb, kompakt SUV-ját, az immár hazánkban is kapható UX-et, amelyben az új márkanagykövetük, Weisz Fanni is bemutatkozott. A fotós helyszínének a MüPa-t választotta, ami amellett, hogy nagyszerű, sokszínű és modern helyszín, egyébként is partneri kapcsolatban áll az autómárkával.

A fotókat Radisics Milán készítette, aki a fotós szakmában elismert név, aki a napokban nyerte meg a Magyar Sajtófotó Pályázat Nagydíját, saját látásmódjával az autófotózásban is tud újat mutatni. Milán a kötelező 3/4edes és az elöl-hátul bemutatott autófotókból a fényjátékokat használva tudott különleges képeket készíteni. Ez egészül ki az este készült fotókkal, ahol a fények egészen káprázatos látványt hoztak létre.

A egész napos fotózást több napos utómunka követte, ahol a megszokott beauty-retus mellett az aszfaltról minden kis szennyeződést eltávolítottunk, az autó és a lámpák csillanásait kiemeltük végül a fényelés rakta rá az i-re a pontot.

A végeredmény a minőséget illetően egy bármely katalógusba illő világszínvonalú fotósorozat lett, amely bármely országban megállná a helyét. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a Lexus Magyarországnak annyira tetszett a sorozat, hogy a képeket továbbküldték az európai központjukba is, hogy a környező országok is felhasználhassák azokat kommunikációjukban.

“Magyarországon, és Budapesten olyan zseniális helyszínek vannak, hogy bármilyen autómárkához tudunk találni jó hátteret. A terepjárótól a sportautóig mindent jó környezetbe lehet helyezni, jól bevilágítani, így beindul a kreativitásunk, és kiemelkedő sorozatokat készítünk akár hazai akár külföldi megbízók számára.” – nyilatkozta Milán a fotózás után, aki más fotós műfajokban ismert egyedi látásmódját jól tudja alkalmazni az autófotózás során is.

 

A hibrid autóiról ismert Lexus a bájos közvetlenségéről ismert modellt és műsorvezetőt, Weisz Fannit választotta az UX márkanagykövetének, aki gyakran hangsúlyozza társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét is. A sorozat mögé egy kreatív sztorit építettük fel, ahol megismerhetjük Fanni mindennapi életét a reggeli edzéstől, a délutáni kávén át az esti koncertlátogatásig, miközben Fanni párjával való kapcsolat is szerepet kap.

 

Elég is a szavakból, beszéljenek magukért a képek! A fotózás során 50 kép készült, az alábbi galériában egy válogatást láthattok.

A fotókat lehozta már többek között az AutóNavigátor, a Vezess.hu az Origo a Blikk vagy a 4x4Magazin is.

PREV

Social Media Hírek 2019 április

NEXT

Radisics Milán, és a Water Shapes Earth projektünk nyert a 37. Magyar Sajtófotó Pályázaton