Social Media Hírek 2019. augusztus

Home  |  Blog   |  Social Media Hírek 2019. augusztus

Social Media Hírek 2019. augusztus

A nyár folyamán a közösségi óriások nem pihentek, rengeteg újítást hozott az elmúlt időszak. Ezekről röviden beszámolunk nektek, távirati stílusban!

 

Instagram posztolás, időzítés asztali gépről

A Facebook az utóbbi időben bevezette a Creator Studiot az oldalakon, melyre most megérkezett az Instagram posztok és az IGTV videók időzítése funkció! Mostantól tehát már lehetőségünk lesz, hogy asztali gépről is közzétegyünk, vagy akár időzítsünk bejegyzéseket Instagramon, ami a vállalkozások, oldalak esetében rendkívül hasznos funkció. Íme a használata, lépésről lépésre!

 

Új nevet kap az Instagram és a WhatsApp

Mark Zuckerberg úgy tűnik nagyon szeretné az embereket újra és újra emlékeztetni arra, hogy a Facebook tulajdona a két közösségi oldal. A Facebook-főnök úgy döntött ugyanis, hogy átnevezi a két népszerű applikációt, mégpedig a következőkre:

– Instagram from Facebook
– WhatsApp from Facebook

 

Bekeményít az Instagram – törli a memeket posztoló oldalakat

Bár a mémek az Instagram egyik legnépszerűbb tartalmai, a közösségi oldal mégis több hullámban törölt már mémeket tartalmazó fiókokat, nem egészen alátámasztott indokokkal. A felhasználók a helyzet megoldását követelték, amire a szolgáltatás most egy mémszakértő menedzser felvételével reagál.

 

Mostantól könnyebb megérteni, miért törölhetik a fiókodat Instagramról

A közösségi cég blogposztban mutatta be az új rendszert, ami segít átláthatóbbá tenni a felhasználóknak, hogy melyik posztjuk, kommentjük, vagy sztorijuk sértette meg az oldal elveit, így pontosabb képet kaphatnak arról, mi miatt kerülhet törlésre az oldaluk.

 

Frissült a Facebook csoportok adatvédelmi beállítása

A Facebook bejelentette, hogy fokozatosan egyszerűsíti a csoportok besorolását a következő hetekben. A vállalat megszünteti a nyilvános, zárt és titkos csoportokat, helyettük azok egyszerűen nyilvános és privát kategóriákra tagozódnak ezentúl. A változásról a csoporttagok értesítést kapnak.

 

Már a Facebook keresési eredményeiben is hirdethetünk

A Facebook keresési eredményeiben elhelyezett hirdetések tesztelése még decemberben kezdődött, és úgy tűnik egyre népszerűbb a hirdetők körében, ezért a közösségi oldal úgy döntött, kibővíti a használati lehetőségeit.

 

Mostantól a Facebook a Story eléréseit is hozzáadja a Reach adataihoz!

A népszerű Story funkció mostantól beleszámít az oldal eléréseinek számába, így különösen megéri majd használni, ráadásul ezt megspékelik egy diavetítés effekttel is, hogy még színesebb történeteket, még profibb köntösben oszthassunk meg a világgal.

 

Megszűnnek a kevésbé népszerű érdeklődési körök a hirdetési targetálásban

A cég a következő hónapokban fokozatosan fogja eltűntetni a kevésbé, vagy régen használt érdeklődési köröket. A Facebook szerint a hirdetőknek ez nem fog feltűnni, illetve azok a hirdetők, akik használják az eltűnő érdeklődési köröket, értesítést kapnak.

 

További hat országban tesztelik a like mentes Instagramot

Májusban felütötte fejét a hír, hogy az Instagram elrejti a like-számokat. Ezt azzal magyarázták, hogy nem akarják, hogy a közösségi oldal versengésnek adjon teret.

Tavasszal még csak Kanadában tesztelték az Instagram like nélküli verzióját, ám a napokban újabb 6 ország felhasználói tapasztalják meg a változtatást. Kanada mellett a cég ezúttal Új-Zélandra, Írországra, Brazíliára, Ausztráliára, Olaszországra és Japánra terjesztette ki a módosítást.

A visszajelzések egyelőre pozitívak a változtatás hatásairól, mely abban nyilvánul meg, hogy a felhasználók arról nyilatkoztak, hogy nem félnek posztolni olyan tartalmat, amelyről tudják, hogy kevesebb like-ot hoz.

 

PREV

Breezy Bee reklámfotózás

NEXT

Radisics Milánt díjazták az Amerikai Sajtó Fotó Pályázaton