A Toyota és Marie Claire művészeti kollaborációhoz készítettünk fotósorozatot

A Toyota és Marie Claire művészeti kollaborációhoz készítettünk fotósorozatot

A Marie Claire magazin idei fotópályázatának főtámogatója a Toyota Proace City Verso új családi autója volt. A pályázat témája évről-évre változik, idén a “Tágítsd ki a teret!” felhívásra várták a pályaműveket, ami egyben az autóhoz kapcsolódó kommunikáció fő üzenete. 

A kollaboráció részeként a Toyota minket, személy szerint Radisics Milánt kérte fel, hogy ezt az üzenetet követve készítsen egy fotósorozatot az autóról. A brief nagyon egyszerű volt: szabadon engedni a fantáziát, és a művészet eszközeivel, újrafogalmazni a teret, ábrázolni annak kitágulását. 

Milán a különleges fényfestés technikáját választotta, hogy kitöltse a teret és látványosan bemutassa a színes, sok funkciós, azóta már hazánkban is kapható járművet.

A fotózáson a Toyota egyik márkanagykövete, Király Viktor is a kamera elé állt. Az énekes és családja éppen a babavárás időszakában járnak, így a ciklámen és királykék színvilágú képünk a “Lány, vagy fiú?” címet kapta.

Az elkészült fotósorozatot, illetve a pályázat nyertes képeit kiállításon lehet majd látni, amelyet Toyota és a Marie Claire szerveznek az Allee Bevásárlóközpontban az ősz folyamán.

 

PREV

Vizualizációt készítettünk a COVID–19 magyarországi számairól

NEXT

A Radex kezeli a Jófogás új kampányának social elemeit