A Radex kezeli a Jófogás új kampányának social elemeit
Február 1-jével indult a Jófogás 2021-es éven átívelő kampánya, amely központjában a Jófogás okostelefonos alkalmazása áll. A kampány közösségimédia-megjelenéseit a Radex Média Group koordinálja: az ügynökség, erősítve a Mito által kidolgozott kampány koncepcióját, kreatív tartalmakat gyárt a social platformokra, és influencer együttműködésekkel is támogatja a kampány céljait, a Jófogás app használatát és a fiatalabb, városban élő célcsoportok elérését.
A Jófogás olyan influencerekkel tervez együttműködni, akik a tudatos vásárláshoz, a környezetvédelemhez és a secondhand termékekhez kapcsolódó témákban is hitelesen tudnak megszólalni, egyben hasznos tanácsokkal tudják ellátni a követőiket. Az idei együttműködések tehát az applikációnk mellett a használtcikkek előnyeire, a fenntarthatóságra és a tudatosságra igyekeznek felhívni a figyelmet. Arra, hogy az emberek okosan vásároljanak és ne halmozzanak.
A kampány februárban Bitay Andival, a kacatmentes otthon képviselőjével, a Maison blog írójával indult, aki abban segít, hogy hogyan alakítható ki egy letisztult otthon, és hogy miként hasznosíthatjuk legjobban a már feleslegessé vált holmijainkat.
Az idei év új kreatív iránya új vizuális megjelenéssel is társult, így februártól a Jófogás social felületeinek arculata is teljesen megújult, és dinamikusabb, fiatalosabb külsővel és tartalommal igyekszik megszólítani a fiatalabb, városi célcsoportokat.
A Radex Média Group több mint 4 éve kezeli és gyártja a tartalmakat az Adevinta Classified Media Hungary Kft-hez tartozó Jófogás, valamint emellett a Használtautó.hu és részben az Autónavigátor.hu Facebook-oldalaira, 2021 februártól pedig már a Jófogás Instagram-oldalára való tartalomgyártásért is felel, hogy a Jófogás social felületein összehangoltan lehessen támogatni a 2021-es kampány céljait.
Forrás: Kreatív Online