Blog

Magunknak, magunkról gyártott tartalom. A közösségi hírekért, aktuálisabb és rövidebb szösszenetekért, pedig ajánljuk a Facebook oldalunkat.

3 új dizájnnal jött ki a Watt limitált kiadása

Elsőként az energiaital piacon, a téli, limitált kiadású Frozen Cherry három különböző csomagolásban kerül a piacra, így a boltokban mindenki kiválaszthatja a neki tetszőt.

22769824_10154777946162047_5882979684817029126_o

Az új dizájn tervezése során a 3 változat egyaránt elnyerte a megbízók tetszését is, így piackutatásra került sor, ami ugyancsak nem hozott döntést. A 3 változat hasonló arányban nyerte el a potenciális fogyasztók tetszését, így a Wattenergy úgy döntött, hogy mindhárom legyártásra kerül, azonos számban, a piaci fogyás alapján pedig hamarosan az új dizájn felhasználásával készül majd az új termékarculat.

A három változat az alább látható sorrendben a Prizma, a Polygon és a Minimal neveket kapta.

watt_frozen_cherry_leaflet_fb_post_01 B

Read more No Comments

A tartalomgyárunk vagyis a storytelling – röviden

Mi is a Tartalomgyártás?

A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon el, és közben építse a márka imázsát.

Tartalom nélkül nincs marketing!
(tovább…)

Read more No Comments

A tartalomgyárunk vagyis a storytelling

Mi is a Tartalomgyártás?

A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon el, és közben építse a márka imázsát.

Tartalom nélkül nincs marketing!

(tovább…)

Read more No Comments

Lexus billboard

Íme a Lexus LC500h gigant billboardja az M1-M7 bevezetőn.

Szándékunk az volt, hogy kiemelkedjünk és a közeledő tél végével egy kis napsütéssel tűnjünk ki a  szürke februári háttérből. Ez csak CGI (Computer Generated Images) segítségével, köznyelven “fotóshopolással” volt lehetséges, így több teljesen független képből állítottuk össze a végső látványt.
16716156_10154129321297047_1687965226835669771_o

Lexus billboard

16797174_10154129321292047_219247759759375466_o

Read more No Comments

Budapest 2024 Olympic Games Logo and Branding

Anim felvezeto (tovább…)

Read more No Comments

Szentkirályi – logó

A Szentkirályi ásványvíz a Dubaiban megrendezett világkongresszuson kapott minőségi elismerést, amelyet ezek után az arculatban is szerettek volna megjeleníteni.

Megbízásunkban az akkori trendeket igazítottuk hozzá az elismeréshez, oly módon, hogy valamilyen formában a korábbi design is megjelenjen a mintákon.

Az arculatváltást követően a termékcsalád vendéglátóipari csomagolással is kiegészült, melynek cimkedesignja illetve fotózása is a mi feladataink közé tartozott.

Design: Radisics Milán (tovább…)

Read more No Comments

New Life Wood – logó

A New Life Wood a régmúltból megmaradt gerendák, faanyagok újrafelhasználásával készít modern, ugyanakkor rusztikus jellegű bútorokat, berendezési tárgyakat.

A logó tervezése során rengeteg alternatíva merült fel, és így jutottunk el a végső designhoz, ami berendezési tárgyak stilizált alakjaiból rajzolja ki a márka monogramját.

Design: Radisics Milán (tovább…)

Read more No Comments

Lacipecsenye – logó és arculat

A Lacipecsenye Bistro Budapest egyik legfrekventáltabb helyén, a Szent Péter Bazilika szomszédságában nyitott meg, így egyaránt szolgálta ki a tehetősebb turisták illetve a magyar gasztro-ínyencek igényeit.

Habár a magas minőség laza hangulattal párosult, nem volt cél a turista tömegek kiszolgálása.
Az étlap gerincét a húsok alkotják, ennek megfelelően a hús színei a design minden egyes elemében megjelennek, amit a bistrokra jellemző tipográfia tesz még inkább egyedivé.

A design kialakítása során folyamatos volt a konzultáció az építész csapattal, így egy valóban egységes belső tér alakult ki, amit a fotókon megjelenő rusztikusság tett teljessé.

Design: Radisics Milán (tovább…)

Read more No Comments

Workshopok, Tréningek

Megismerkedni a közösségi média újszerűségével, illetve lépést tartani a Facebook folyamatos változásával komoly kihívás minden piaci szereplő számára. A naprakész informáltság nélkülözhetetlen a közösségi médiában rejlő potenciál maximalizálásának érdekében.

A több mint egy millió rajongóval való kommunikáció során szerzett tapasztalatok és a közösségi média követése a nap 24 órájában olyan tudás-bázist biztosít, amelyet szívesen megosztunk a partnereinkkel.

Tartunk személyre szabott oktatást, vagy workshopokat kisebb csoportokban, egyedi, előre megbeszélt témákban. Emellett vállalunk interjúkat, előadásokat akár cégeknél, akár konferenciákon bármilyen közösségi média témában. (tovább…)

Read more No Comments
Next Entries