Blog

Magunknak, magunkról gyártott tartalom. A közösségi hírekért, aktuálisabb és rövidebb szösszenetekért, pedig ajánljuk a Facebook oldalunkat.

A tartalomgyárunk vagyis a storytelling – röviden

Mi is a Tartalomgyártás?

A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon el, és közben építse a márka imázsát.

Tartalom nélkül nincs marketing!
(tovább…)

Read more No Comments

A tartalomgyárunk vagyis a storytelling

Mi is a Tartalomgyártás?

A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon el, és közben építse a márka imázsát.

Tartalom nélkül nincs marketing!

(tovább…)

Read more No Comments

Budapest 2024 Olympic Games Logo and Branding

Anim felvezeto (tovább…)

Read more No Comments

Szentkirályi – logó

A Szentkirályi ásványvíz a Dubaiban megrendezett világkongresszuson kapott minőségi elismerést, amelyet ezek után az arculatban is szerettek volna megjeleníteni.

Megbízásunkban az akkori trendeket igazítottuk hozzá az elismeréshez, oly módon, hogy valamilyen formában a korábbi design is megjelenjen a mintákon.

Az arculatváltást követően a termékcsalád vendéglátóipari csomagolással is kiegészült, melynek cimkedesignja illetve fotózása is a mi feladataink közé tartozott.

Design: Radisics Milán (tovább…)

Read more No Comments

New Life Wood – logó

A New Life Wood a régmúltból megmaradt gerendák, faanyagok újrafelhasználásával készít modern, ugyanakkor rusztikus jellegű bútorokat, berendezési tárgyakat.

A logó tervezése során rengeteg alternatíva merült fel, és így jutottunk el a végső designhoz, ami berendezési tárgyak stilizált alakjaiból rajzolja ki a márka monogramját.

Design: Radisics Milán (tovább…)

Read more No Comments

Lacipecsenye – logó és arculat

A Lacipecsenye Bistro Budapest egyik legfrekventáltabb helyén, a Szent Péter Bazilika szomszédságában nyitott meg, így egyaránt szolgálta ki a tehetősebb turisták illetve a magyar gasztro-ínyencek igényeit.

Habár a magas minőség laza hangulattal párosult, nem volt cél a turista tömegek kiszolgálása.
Az étlap gerincét a húsok alkotják, ennek megfelelően a hús színei a design minden egyes elemében megjelennek, amit a bistrokra jellemző tipográfia tesz még inkább egyedivé.

A design kialakítása során folyamatos volt a konzultáció az építész csapattal, így egy valóban egységes belső tér alakult ki, amit a fotókon megjelenő rusztikusság tett teljessé.

Design: Radisics Milán (tovább…)

Read more No Comments

Workshopok, Tréningek

Megismerkedni a közösségi média újszerűségével, illetve lépést tartani a Facebook folyamatos változásával komoly kihívás minden piaci szereplő számára. A naprakész informáltság nélkülözhetetlen a közösségi médiában rejlő potenciál maximalizálásának érdekében.

A több mint egy millió rajongóval való kommunikáció során szerzett tapasztalatok és a közösségi média követése a nap 24 órájában olyan tudás-bázist biztosít, amelyet szívesen megosztunk a partnereinkkel.

Tartunk személyre szabott oktatást, vagy workshopokat kisebb csoportokban, egyedi, előre megbeszélt témákban. Emellett vállalunk interjúkat, előadásokat akár cégeknél, akár konferenciákon bármilyen közösségi média témában. (tovább…)

Read more No Comments

Innio – logó és arculat

Az Innio egy prémium kategóriájú, belvárosi borbár, ahol a magas minőségű borok mellett az egyedi enteriőr, és a laza hangulat biztosítja, hogy a vendégek jól érezzék magukat.

Feladatunk a logó megtervezése mellett a teljes vizuális identitás kialakítása volt, melynek alapja a fehér és a vörösbor valamint a mámor érzésének stilizált megjelenése volt. Ehhez a koncepcióhoz kapcsolódik továbbá Brueghel hét főbűn ábrázolása, melyek közül a torkosság illetve a paráznaság kerültek kiemelésre. (tovább…)

Read more No Comments

Toyota – tartalomgyártás

A Toyotánál a promóciós jellegű posztok mellett igyekszünk a márkához kapcsoltan minden jellegű információt megosztani a rajongókkal, legyen szó téligumi cseréről vagy akár a Toyota Racing versenyeredményeiről. (tovább…)

Read more No Comments
Next Entries