Blog

Hírek, referenciák, gondolatok

Február 1-jével indult a Jófogás 2021-es éven átívelő kampánya, amely központjában a Jófogás okostelefonos alkalmazása áll. A kampány közösségimédia-megjelenéseit a Radex Média Group koordinálja: az ügynökség, erősítve a Mito által kidolgozott kampány koncepcióját, kreatív tartalmakat gyárt a social platformokra, és

READ MORE

A Nemzeti Népegészségügyi Központ és a koronavirus.gov.hu adatai alapján készítettünk vizualizációt a koronavírius (COVID-19) magyarországi adatairól. A grafikonok folyamatosan frissülnek az aktuális adatokkal. A különböző grafikonok mind embedelhetők (beépíthetők bármely weboldalba), színezhetők és szabadon felhasználhatók. Több komoly online magazin is hasznosítja jelenleg grafikonjainkat.   A microsite ide

READ MORE

A nyár folyamán a közösségi óriások nem pihentek, rengeteg újítást hozott az elmúlt időszak. Ezekről röviden beszámolunk nektek, távirati stílusban!   Instagram posztolás, időzítés asztali gépről A Facebook az utóbbi időben bevezette a Creator Studiot az oldalakon, melyre most megérkezett az Instagram posztok

READ MORE

Idén nyáron egy magyar start-up, a Breezy Bee bízott meg minket reklámfotózással. A Breezy a világon egyre elterjedtebb, dokkolásmentes rollereket bérbeadó szolgáltatás, melynek beindulásához volt szükség a fotó contentre, melyet a weboldalon és a social média felületen használhatnak. A fotózáshoz a helyszínek

READ MORE

Legutóbbi hírlevelünkben írtunk az április 30-án kezdődő Facebook fejlesztői F8 konferenciáról, ám azóta is nagy a mozgolódás a Facebook és az Instagram háza táján. A fejlesztések úgy záporoznak, hogy csak kapkodjuk a fejünket. Össze is gyűjtöttük nektek gyorsan az elmúlt

READ MORE

Szeretnél 3D képet a márkádhoz? Írj nekünk, és pár órán belül elkészítjük a saját 3D posztodat akár új képből, akár egy régebbi posztodból! A 3D képek előnyei: - Megállító ereje van, meghökkenti a rajongókat - Technikai újdonság, az elsők közt használhatod - Új élményt

READ MORE

A múlt héten zajlott le a Facebook éves F8 konferenciája, ahol Mark Zuckerberg világméretű változásokról beszélt a közösségi oldal kapcsán: “Az elmúlt 15 évben, úgy építettük ki a Facebook és Instagram oldalakat, hogy az egész egy óriási digitális városhoz hasonlított, ahol

READ MORE

A Lexus megbízásából fotóztuk a luxus autómárka legújabb, kompakt SUV-ját, az immár hazánkban is kapható UX-et, amelyben az új márkanagykövetük, Weisz Fanni is bemutatkozott. A fotós helyszínének a MüPa-t választotta, ami amellett, hogy nagyszerű, sokszínű és modern helyszín, egyébként is

READ MORE

Ebben a bejegyzésben beszámolunk a fotós projektjeinkről és a legfrisseb Facebook és Insta hírekről. A Facebooknál továbbra is komoly fókuszt kap az Instagram, hatalmas változások várhatóak és egyre közelebb kerül egymáshoz a két platform.   Az Instagram eltüntetné a Like számot a

READ MORE

Az online piacon a fiatalabb célcsoport részesül előnyben, és nincs kifejezetten a 48 év feletti korosztálynak szóló online magazin, pedig a közösségi média egyik legaktívabb korcsoportjáról beszélünk. Ennek ellensúlyozásaként jött létre a 48plusz, ahol személyes hangvételű, informatív és minőségi kontentet osztunk

READ MORE

A Watt energiaital nagy múltra visszatekintő szereplő az energiaitalok hazai piacán, azonban az utóbbi években a kevésbé jól kidolgozott marketingkommunikációnak és a versenytársak térnyerésének köszönhetően kissé háttérbe szorult. A 2018-as év a Watt-nál éppen ezért a megújulás éve, amelyet a 2017-es

READ MORE

Elsőként az energiaital piacon, a téli, limitált kiadású Frozen Cherry három különböző csomagolásban kerül a piacra, így a boltokban mindenki kiválaszthatja a neki tetszőt. Az új dizájn tervezése során a 3 változat egyaránt elnyerte a megbízók tetszését is, így piackutatásra került

READ MORE

Mi is a Tartalomgyártás? A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon el,

READ MORE

Mi is a Tartalomgyártás? A tartalom maga egy médium. Álló vagy mozgó kép, grafika, szöveg, illetve ezek együttese, amely hol szórakoztat, hol oktat, de mindig az eladást ösztönzi. Legfőbb célja, hogy kreatívan képviselje a márkát, történeteket közvetítsen és párbeszédeket generáljon. Adjon

READ MORE

Íme a Lexus LC500h gigant billboardja az M1-M7 bevezetőn. Szándékunk az volt, hogy kiemelkedjünk és a közeledő tél végével egy kis napsütéssel tűnjünk ki a  szürke februári háttérből. Ez csak CGI (Computer Generated Images) segítségével, köznyelven "fotóshopolással" volt lehetséges, így több

READ MORE

A New Life Wood a régmúltból megmaradt gerendák, faanyagok újrafelhasználásával készít modern, ugyanakkor rusztikus jellegű bútorokat, berendezési tárgyakat. A logó tervezése során rengeteg alternatíva merült fel, és így jutottunk el a végső designhoz, ami berendezési tárgyak stilizált alakjaiból rajzolja ki a

READ MORE

Az Innio egy prémium kategóriájú, belvárosi borbár, ahol a magas minőségű borok mellett az egyedi enteriőr, és a laza hangulat biztosítja, hogy a vendégek jól érezzék magukat. Feladatunk a logó megtervezése mellett a teljes vizuális identitás kialakítása volt, melynek alapja a

READ MORE